понеделник, 26 октомври 2015 г.

Unpopular Opinions Book Tag

Мери от Дневникът на едно "малко" момиче ме беше тагнала на този таг преди няколко дни,но аз все отлагах да го направя,затова реших днес да седна и да го направя като добра блогърка.
Благодаря за тага отново!


1. Популярна книга или поредица,която ти не харесваш. - По принцип книгите/поредиците,които не харесвам не ги отбелязвам никъде и в  последствие ги забравям.Но след като се разрових в паметта си се сетих за една - Дневниците на вампира.

2. Популярна книга или поредица,която е по-скоро мразена,но ти я обичаш - Не бих казала,че я обичам,по скоро харесвам - Паднали ангели на Кейт Лорън. До сега съм чела само отрицателни ревюта за книгите,но на мен си ми харесва.Яд ме е само на това,че не притежавам нито една от книгите,защото кориците им са невероятни.

Особено първата и втората корица 0-0
3. Любовен триъгълник,в който главният герой да е избрал човека,който ти не си искал/а да избере(или романтична двойка,която не харесваш) - Лус и Даниел от Паднали ангели.Знам че накрая трябваше да се съберат двамата,разбирам го,знаех че с Камерън нямаха бъдеще,но 
ЗАЩО?! Лус и Кам бяха толкова сладка двойка в моите очи...

4.Популярен жанр,към който рядко посягаш - Никога не съм чела трилъри,така че ...

5.Популярен или много обичан герой от книга,който не обичаш - По скоро бих казала,че не харесвам от време на време - Джес Херондейл/Уеланд/Моргенстър/Лайтууд. Главно защото фамилиите му са колкото сезоните!(шегувам се) Не се сещам да има такъв герой,но се знае какво ще срещна за в бъдеще..

6. Популярен автор,който не успя да ти хареса - До тук няма такъв,дано така да си остана и за напред...

7. Популярни или често използвани в книги тропи,които си се уморил/а да срещаш(като: "изгубени принцеси","продажни владетели","любовни триъгълници") - Честно казано на мен не ми пречи да срещам такива неща в книгите. Стига героите да са ми интересни и съответните "тропи" да бъдат малко по различни,всичко е ОК.

8. Популярна поредица,която нямаш желание да прочетеш - В момента не мога да се сетя името на поредицата,но определено беше  свързана с вампири.

9. Казват,че книгата е винаги по-добра от филма,но има ли филмова или телевизионна адаптация,която харесваш повече от книгата - Дневниците на вампира. Определено харесвам сериала повече от книгата(на която стигнах до 25 страница и се отказах)

Тагвам всеки който чете този пост и не е правил тага :D 
След няколко дни очаквайте още един таг :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар